Powered By Blogger

onsdag 1 juni 2011

Den dåliga sidan med folk som tar studenten....

Härligt!(Det är inte jag eller någon från min ridgrupp på bilden).


Hej allihopa!
Idag var ju jag på bio med klassen och filmen var jättebra. Den handlade om att Jack Sparrow(huvudpersonen)ville hitta Ungdomens källa och ja, det blev inte riktigt som han hade tänkt sig :). Jag tycker verkligen att ni borde gå och se den!
När jag skulle ta tunnelbanan hem från bion så var det jättemånga tonåringar som hade tagit studenten som satt där och det var lite livat som ni kanske förstår. Sedan skulle jag till stallet och då var det helt proppfullt med studentflak överallt så det tog typ hundra år innan jag kom fram. jag tror att busschauffören blev lite irreterad på dem för han tutade som en galning hela tiden ;).
Imorgon ska jag på uteritt för de fasta ledarna och det ska bli jättekul. Vi ska vara ute i en timme och om hästarna är lugna så ska vi få galoppera! Jag skriver om det när jag kommer hem.
Kram
Vera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar