Powered By Blogger

lördag 25 juni 2011

Midsommarbilder!




Hej allihopa!
Nu har vi kommit hem från våra kompisar. Vi har haft jätteroligt där. T ex fick jag och min lillasyster hjälpa till att sälja lotter på midsommarfirandet och jag är säker på att vi fick ihop över 300kr och mycket mer om man räknar ihop dom andra som sålde också. Vi hade femkamp och vi hoppade studsmatta i princip hela tiden när vi var hemma hos dom! Jag vet fortfarande inte vad som är fel på min kamera så jag kan fortfarande inte lägga upp hästbilderna :( men jag ska fråga pappa om han kan skicka dom som han har tagit från sin Iphone till mig så får ni några, om inte bästa kvalite, bilder i alla fall. Som tur är har mamma lyckats ta lite bilder från vårt midsommarfirande så ni blir inte helt utan bilder. Som jag har sagt förut så blir jag överlycklig om ni är med i tövlingen här nedan eller hör av er om ni vill ha någon annan slags tävling här på bloggen, bara det inte kostar pengar, så kom igen nu!!
Kram
Vera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar