Powered By Blogger

tisdag 21 juni 2011

Home sweet home!

Hej allihopa!
Hoppas att ni har överlevt bloggtorkan men nu är jag i alla fall hemma igen. Det har varit helt fantastiskt på ridlägret och hästarna som jag red heter Boss och Bellamie. Jag red Boss på uteritter och hoppningen och Bellamie på dressyr för hon blir för het(pigg)på dem andra sakerna. Jag har lärt mig supermycket.MIn kamera krånglar när jag ska föra över bilder till datorn så dem får jag lägga upp imorgon men filmen från hopptävlingen, som min pappa fixade, komme förhoppningsvis upp redan ikväll om pappa lyckas skicka den till mig.Annars kommer den upp samtidigt som bilderna. Näst sista dagen hade vi en aktivitetsdag och då fick jag testa att rida åsna. Det var väldigt vingligt och jag trodde nästan att jag skulle ramla av i traven hihi! När dom som höll i ridlägret har lagt upp den så får ni se bilden som dom tog på mig på hopptävlingen! Enjoy!
Kram
Vera
Ps. Vad har ni gjort medan jag har varit borta?

1 kommentar:

  1. Välkommen tillbaka!
    Nämen! Har du ridit på en åsna? Hur var det?

    Kram
    Victoria

    SvaraRadera