Powered By Blogger

tisdag 7 juni 2011

Breaking Dawn del 1!

Det här är framsidan på boken "Breaking dawn". Jag älskar den verkligen och jag tror att jag ska börja läsa den för en tredje gång nu! Verkligen rekommenderad(finns på svenska)men om man inte har läst hela serien bör man nog börja med ettan(Twilight)för att förstå vad historien handlar om. På svenska heter den fjärde boken Så länge vi båda andas och den första heter Om jag kunde drömma.

Hej allihopa!
jag har precis kollat på trailern till filmen Breaking Dawn del 1(Dom har delat upp den i två filmer som Harry Potter 7.)och jag tyckte att den var sjukt bra. Om ni gillar Twilight serien eller vill se filmen när den har premiär så tycker jag verkligen att ni ska kolla in den här länken! Hoppas att ni gillar den och berätta gärna vad ni tyckte eferåt.
Kram
Vera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar