Powered By Blogger

söndag 26 juni 2011

Otur...

Det finns ett par örhängen för alla....

Hej allihopa!
Igår hände en om inte så dramatisk ändå lite jobbig sak. Jag kände att det gjorde lite ont i en av mina örsnibbar(Jag har ju hål i öronen så jag hade ett par örhängen på mig som vanligt.)så jag tänkte att örhänget kanske hade dragits åt för hårt i och med att jag hade haft dom på mig i flera månader så jag tog av mig dem. Då märkte jag att det var lite rött och svullet på den örsnibben som hade gjort ont och att det var lite ömt när jag klämde på den och dessutom var det lite blod på örhänget. jag tvättade med lite alsolsprit och det sved inte så det är ingen fara men jag måste vänta ett tag med att sätta i örhängen igen så att det inte finns en risk att det blir infekterat för det har jag råkat ut för en gång och det var inte kul. Jag tycker att örhängen är fint och att det är roligt att kunna smycka ut sig lite den vägen men nu undrar jag, vad tycker ni? Är örhängen fint och roligt eller dumt och onödigt?
Kram
Vera
Ps. Jag kommer definitivt inte låta mina hål växa igen för jag gillar dom och det gör så pass ont att göra dom att jag inte vill behöva göra det igen som jag behövde göra för ett par år sedan när det blev infekterat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar