Powered By Blogger

torsdag 23 juni 2011

Midsommar!

Tänk om man kunde binda så fina midsommarkransar...

Hej igen!
Imorgon kommer jag och min familj att åka till våra kompisar för att fira midsommar så det kanske inte blir så mycket bloggande då men jag ska försöka klämma in något kort inlägg på morgonen, beroende på hur tidigt vi åker. Lyckligtvis för er så kommer vi tillbaka efter lunch på lördag så den här gången blir bloggtorkan inte särskilt lång.
Kom igen nu allihopa och var med i tävlingen i det förra inlägget!! Ingen var med i den förra tävlingen som jag hade här på bloggen och det skulle vara så roligt om jag kunde anordna lite tävlingar då och då men det kan jag ju bara göra om någon är med i dom! Jag är verkligen öppen för förslag om andra sorters tävlingar om det är sortens tävling ni inte gillar men det får inte kosta pengar. Ha en trevlig midsommar!
Kram
Vera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar