Powered By Blogger

torsdag 23 juni 2011

Bildkrångel....


Hej allihopa!
Tyvärr så har jag fortfarande problem med att få över bilderna från ridlägret till datorn och jag har ingen aning om vad det beror på så det kan ta ett tag innan dom kommer men jag ska göra mitt bästa. Medan ni väntar så tänkte jag fixa en liten tävling. Det enda ni behöver göra är att svara på den här frågan i en kommentar till det här inlägget. Vad gör hästen på bilden?
1. Bockar
X. Sparkar bakut
2. Skenar
Lycka till!
Kram
Vera
Ps. Svaret finns i ett äldre inlägg så alla kan ta reda på svaret, men det är den som svarar först som vinner. Den som vinner får välja på två olika vinster och jag vill att ni anger vilken av dom som ni vill ha när ni skickar in ert svar. Antingen så kan man vinna en länkning till en hemsida som man gillar eller driver själv, exempelvis en blogg, eller så kan man vinna att helt enkelt bara få ett grattis och en komplimang i ett inlägg(Jag skriver inte hela namnet om ni inte vill det. Ni kan skriva i kommentaren vad ni vill att jag ska kalla er t ex ert förnamn, kompis mm så ni kan vara anonyma).

1 kommentar: