Powered By Blogger

söndag 12 juni 2011

Otroliga teckningar!

Hej igen!
Jag har precis varit inne på en blogg som jag verkligen gillar. Det är en bildblogg(eller snarare en teckningsblogg)och tjejen som driver den ritar otroligt fina teckningar och jag tycker verkligen att ni borde gå in där och skicka en kommentar för jag blir helt förundrad när jag tittar på hennes bilder! Tryck här för att komma till bloggen. Hoppas att ni tycker om den!
Kram
Vera
Ps. Skulle ni tycka att det var roligt om jag införde en kategori till bloggen med tips på bloggar som jag gillar? Kommentera i så fall. Om jag får mer än 3 kommentarer från personer som vill ha det så fixar jag det, så kommentera flitigt nu!

1 kommentar:

  1. Tack Vera, vad glad jag blir när du skriver så fint om mina teckningar :)

    SvaraRadera