Powered By Blogger

måndag 13 juni 2011

Blodprov...

Hej allihopa!
När jag var hos doktorn så tog jag ett blodprov och det gick bra så om några dagar får jag resultatet. (Jag kommer faktiskt inte riktigt ihåg varför jag tog provet hehe). Imorgon ska jag ta ett till prov för att kolla att min läkare hade rätt om en svulnad på min vrist. På onsdag ska jag rida om och på torsdag blir det som sagt ridläger! Nu ska jag smörja in händerna med krämen som jag fick idag.
Kram
Vera
Ps. Jag köpte ett ar marinblå ridhandsjar från Equipage,(jättesnygga)bilder kommer senare.

1 kommentar:

  1. Hej! Det är Victoria :D Vad coolt att du kan rida! Det vill jag också lära mig :p
    Förresten, jag måste nog bli lite personligare i min blogg.. som det ser ut nu så lägger jag ju bara upp bilder.
    Tror nog att folk skulle vara intresserade av att veta mer om personen bakom bloggen som du gör, det blir så mycket intressantare då.

    Kram

    Victoria

    SvaraRadera