Powered By Blogger

onsdag 13 juli 2011

Vedbände äger!!

Den snygga rosetten som jag fick efter hopptävlingen och diplomet som jag fick innan vi åkte hem.












Hej igen!
Här kommer dom efterlängtade bilderna och filmen från hopptävlingen! Jag blir jätteglad om ni kommenterar för det har tagit lång tid för mig att få fram bilderna och filmen så nu vill jag veta vad ni tycker. Hästen i filmen heter Boss och är en D-ponny, skimmel som alltid rullar sig som en tok i hagen så när man hämtar honom så ser han mer brun än vit ut. Snacka om mycket jobb! Han är världens bästa men ganska seg så det krävs mycket envishet och bestämdhet för att kunna rida honom bra. Om ni undrar så springer ridläraren efter en gång när jag är på väg mot ett hinder för att han inte ville galoppera snabbt nog trots att jag tog i allt vad jag kunde. :) Enjoy!

Kram
Vera

2 kommentarer:

  1. Vilka härliga bilder! Grattis till diplom och rosett.Du skriver så härligt, Vera. Jag njuter av att läsa din blogg.

    Hoppas nu ni får en fin semester. Vi hörs väl inte på ett tag.

    Puss och kram

    SvaraRadera
  2. Åhh, vilken fin rosett! Aww och åsnorna var så söta :3 Ser ut som om du har haft väldigt roligt :D Kram!

    SvaraRadera