Powered By Blogger

fredag 16 juli 2010

Snart börjar skolan/ridskolan....

Hej allihopa!
Nu är det "bara" 3 veckor kvar tills min skola börjar igen. Det känns kul att jag ska börja femman och så ska det såklart bli väldigt roligt att träffa alla kompisar igen. När skolan börjar, eller kanske lite innan det, så börjar också ridskols terminen. Jag har skickat en ansökan om att få börja i en mer avancerad grupp men det är lång kö så det är inte alls säkert att det blir av.

Innan skolan börjar så ska jag gå på fiol dag läger och det ser jag verkligen fram emot. Jag skriver mer senare idag eller i morgon.
Kram,
Vera

6 kommentarer:

  1. vart ska du spela Fiol?
    Hugo.

    SvaraRadera
  2. Hur länge ska ni vara i Sapanien till?
    Och vad har ni gjort!
    Kramar Hugo.

    SvaraRadera
  3. Hej Vera! Jag har skapat en ny blogg som heter Hugos tåg blogg. Min gammla är kvar!!
    Adressen är (www.hugotagblogg.bloggspot.com)
    ADRESSEN KAN VARA FEL!!! OCH OM DET INTE GÅR SÅ RING MIG ELLER SKICKA EN KOMENTAR TILL MIG!!!!!
    Vi ses
    Hugo.

    SvaraRadera
  4. ADRESSEN VAR FEL!!!!! adressen var fel men den är (www.hugotagblogg.blogspot.com)
    Om det är fortfarande fel så skriv en komentar till mig!! TACK!
    Vi ses!
    Hugo.

    SvaraRadera
  5. Hej Vera kan du skriva lite mer SNÄLLA!!!
    Hugo.

    SvaraRadera
  6. Hur gör man en länk som du har på din blogg?
    Typ som dikter boktipps och andra grejer!
    Kan du svara!
    Vi ses!
    Hugo.

    SvaraRadera