Powered By Blogger

fredag 23 juli 2010

Ny bakgrund!

Hej allihopa!
Som ni kanske har märkt så har jag bytt bakrund på min blogg. Jag bytte för att jag tyckte att den gamla hade börjat ge ett lite för mörkt intryck och för att jag tycker att den här passar bättre till min beskrivning: en blogg om allt mellan himmel och jord. Vad tycker ni om den nya bakrunden? Hur skulle ni vilja att min bakrund skulle se ut? Om ni ger förslag på hur den ska se ut så ska jag kolla om det finns något liknande att hitta. Jag hoppas förstås att ni ska bli nöjda med den här för jag tycker att den är jättefin.
Kram,
Vera

2 kommentarer:

  1. Jag hade den också ett litet tag och jag tycker att den är jättefin. Och att det är en flygplans vinge och det pasdsar mig. Jag tycker att du har valt rätt bakrund och annat
    vi ses!
    Hugo.

    SvaraRadera
  2. Hej vera kan du kolla in min blogg lite mer! SNÄLLA! Jag har gjort frågesport
    Vi ses!
    Hugo.

    SvaraRadera