Powered By Blogger

lördag 24 juli 2010

Megaglass!

Hej allihopa!
I går kväll var jag på en restaurang som heter Picasso. Det är en italiensk restaurang och det var jättegott. Jag och Nike drack varsin drink som heter San Francisco och de var helt fantastiska! När vi skulle beställa efterätt så beställde jag en chocolate brownie, tror jag att den hette, men när den kom så var det ett gigantiskt glas med glass och grädde och chokladsås och i mitten var det en varm browniekaka. Jag blev helt chockad när de sa att den jag hade fått var en liten portion. Jag blev så mätt att jag nästan ville somna vid bordet.(jag åt förstås ine upp hela grejen)
Kram,
Vera

5 kommentarer:

  1. Å vad got det skulle jag också vilja ha men det var lite svårt när jag var ute på havet! men hoppas att du har det bra
    Vi ses!
    Hugo.

    SvaraRadera
  2. HEJ vera kan du kolla lite mer på min blogg och min tåg blogg för jag har en frågesport där!
    eller skicka en kommentar till mig! SNÄLLA!!!
    VI SES!
    HUGO.

    SvaraRadera
  3. Hej Vera kan du SNÄLLA kolla lite mer på min blogg! Jag har gjort en frågesport och andra grejer!
    vi ses!
    Hugo.

    SvaraRadera
  4. Jag brukar kolla på din blogg flera gånger varje dag och oftast kommentera!!!!

    SvaraRadera
  5. Hej Vera! Jag har gjort frågesport på min blogg ! Eller kan du skicka en kommentar till mig!
    VI SES!
    HUGO.

    SvaraRadera