Powered By Blogger

onsdag 21 juli 2010

Värmechock

Hej allihopa!
I dag skulle jag som sagt åka till Estepona men när jag kom dit så var det så hett att det inte var klokt! det måste ha varit minst fyrtio grader. Jag skyndade mig till närmsta glassfik och spenderade eftermiddagen där med en portion Ben and Jerrys Chocolate Fudge Brownie. Mmmm!
Snart ska jag äta en spaghetti carbonara och sedan ska jag kolla på första Star Wars filmen. vad har ni gjort och vad har ni ätit i dag?
Kram,
Vera

Ps. Under alla mina inlägg så finns det knappar som gör att ni både kan berätta för mig vad ni tyckte om inlägget och så att ni kn dela mina inlägg med andra om ni vill.

2 kommentarer:

  1. OJ hälp vad det måste har varit jobbit! men du kan du bli följare på min tåg blogg!
    Vi ses!
    Hugo.

    SvaraRadera
  2. Hej Vera! Jo du undrade om klockan på min blogg! jag skrev mitt inlägg vldigt sent på kvällen men det var fel på klockan på datorn bara så du vet det!
    Vi ses!
    Hugo.

    SvaraRadera