Powered By Blogger

fredag 8 oktober 2010

Ny bakgrund..

Hej alla läsare!
Förlåt att jag byter bakgrund så ofta men jag försöker bara hitta den som passar perfekt till min blogg och mitt skrivande. Som ni kanske ser så ser det lite annorlunda ut på min blogg förutom att jag har bytt bakrund och det beror på att jag har gjort några ändringar så att jag kan se t ex vilka inlägg som är mest populära just nu och på så sätt veta vad ni tycker om att läsa om.
Hoppas att ni inte tycker att ändringarna är dåliga. Säg till i så fall.
Kram
Vera

3 kommentarer:

  1. Snyggt! Kul med nya gadgets.

    M

    SvaraRadera
  2. Roligt att du byter lite. Snyggt!

    Hoppas du får din favorithäst i dag.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Jättesnygg bakgrund och kul med så schyssta gadgets. Din statistik äger!

    M

    SvaraRadera