Powered By Blogger

tisdag 26 oktober 2010

Har varit och spelat..

Hej allihopa!
Jag har varit på min fiollektion och det var jättekul som vanligt. Jag fick ett nytt stycke som jag ska spela på en konsert om 4 veckor (solo). Det ska bli jättekul för stycket involverar en grej som kallas lägesväxlingar. Man flyttar upp handen som man spelar med och spelar så att det blir mycket ljusare. Det håller jag på att lära mig så det ska bli kul med en riktig utmaning.

Kram
Vera
Ps. Konserten är den 30 november så du kanske kan komma mormor. Det är i Norrmalmskyrkan men jag vet inte vilken tid. Det kan vi ta när det närmar sig. Kolla om det går!

2 kommentarer:

  1. Jo men vad trevligt. Då är ju jag hemma och kan komma. Är det avslutning då för terminen?

    Kram
    Mormor

    SvaraRadera
  2. Till mormor:
    Nej det är inte avslutning för terminen då. Det brukar vara ännu en konsert precis före jul och då är det terminsavslut. jag återkommer med mer exakta tider och annan viktig information.
    Kram
    Vera

    SvaraRadera