Powered By Blogger

fredag 9 juli 2010

Ny bikini, ny solbränna...

Hej allihopa!
Igår var jag ute och gick på gatorna och shoppade och gick på en strand. Det är så skönt för affärerna är öppna till typ tolv på natten eftersom att spanjorerna är uppe så sent. Vi gick in på Zara och då hittade vi en jättesöt bikini som vi köpte. Den är grön med små vita blommor med en rosa prick i mitten. Jag brukar oftast ha baddräkt och då får man ju inte en lika omfattande solbränna som när man har bikini. snart ska jag gå och sola.
Ha det jätteskönt!
Kram

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Vad kul att vara i Spanien. Ha det så kul och hälsa till resten av familjen! Vi ska åka till Italien imorgon så Annie kommer nog inte att kunna skriva på några veckor. Din bikini låter jättefin! Hoppas du får bada mycket.
    Hälsningar
    Lena och resten av familjen.
    PS Just nu är Annie och Hugo ute och går med grannens hund. DS

    SvaraRadera
  2. Gulligt namn på en hund! Ha det så kul i Italien och tack för att du beättade att Annie inte kommer kunna skriva så att jag inte blir besviken varje gång jag går in på henne blogg.
    Sol=pool!
    Vera

    SvaraRadera