Powered By Blogger

tisdag 13 juli 2010

Solbränna : (

Hej allihopa!
Det är ju ganska sent nu men faktum är att jag inte har ätit middag än!!!
Jag kom precis hem från en helt fantastisk resa i Tarifa. Me när jag skulle duscha märkte jag något som dödade glädjen något. Jag har fått värsta röda solbrännan på ryggen. Den gör inte så ont men det dåliga är att nu måste jag ju hålla mig borta från solen och det är ju inte så kul när man är i ett land med nästan bara soligt väder.
Det var bara det jag ville säga,
Kram!!

Ps. Jag och mamma har kommit på en ide om att vi ska skriva en bok om en tonåring och en mammas liv tillsammans. Vartannat kapitel är skrivet från tonåringen, (som jag skriver) Josefins perspektiv och vartannat är skrivet från mamman Karinas (som min mamma skriver) perspektiv. Jag har redan skrivit första kapitlet och det blev jättebra. Jag kan avslöja att det började med att Josefin vaknade och märkte att hon skulle ha ett matteprov den dagen som hon inte alls hade pluggat till. (Hon brukar oftast vara en plugghäst.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar