Powered By Blogger

måndag 27 juni 2011

Fin musik!


Hej igen!
Nu har jag precis spelat lite fiol och då fick jag iden att försöka hitta det stycket jag spelar på Youtube. Stycket jag spelar heter Russiche Fantasie No4. Jag lyckades tyvärr inte hitta just den som jag spelar men Leo Potnoff(kompositören)gjorde flera olika stycken som heter Russiche Fantasie och här kommer en av dom. Jag kommer antaglugen att spela den på Svensk finska sommarakademin som jag ska på i augusti(det fiollägret som jag brukar vara på på sommaren)så då filmar säkert mina föräldrar och då kan ni få se en film på det stycket som jag spelar, när jag spelar det. Jag hoppas att ni gillar stycket! Kommentera gärna om ni vill att jag ska lägga upp videor på stycken jag tycker är fina oftare för jag tycker verkligen att det är roligt att få ta del av era synpunkter, både positiva och negativa för ni är dom enda som kan göra bloggen bättre och om jag inte vet vad ni tycker så kan jag ju inte veta vad ni vill att jag ska ändra eller om allting är bra eller hur? Nu ska ni få njuta av den här filmen!
Kram
Vera

3 kommentarer:

  1. Oh, vad vackert!

    Nu ska vi se om den här kommentaren går igenom.

    SvaraRadera
  2. Ja, jag tycker verkligen om när du lägger upp stycken som du spelar så att jag kan lyssna på dem.

    SvaraRadera
  3. Tack mormor för kommentarerna! vad roligt att dukan kommentera igen, då kan jag förhoppningsvis se fram emot lite mer feedback på mina inlägg, eller? jag blir superglad om du är med i tävlingen som finns ungefär fem inlägg ner på sidan. Tävlingsreglerna står i inlägget. Lycka till!
    Kram
    Vera

    SvaraRadera