Powered By Blogger

onsdag 15 juni 2011

Söta ponny!

Söta ponny! Visst ser han oskyldig ut ;). Det är nog det som är så lurigt med honom. Något litet barn ser honom och tänker gud vad gullig! Honom vill jag rida, och sedan slutar det med att barnet ramlar av. Busponny!! Men när man är lite mer erfaren så är han jättebra och gör oftast som man vill.





Hej allihopa!
Idag red jag igen(red en extra lektion för att jag har missat två)och det gick superbra. Jag fick Daimler och först var jag lite nervös men det gick som sagt superbra. Jag fick lära mig skänkelvikning(när hästen korsar benen när den går)och så galopperade jag själv på honom för första gången. dessutom ramlade jag inte av när han bockade vilket jag är ganska stolt över. Här ovan kommer lite bilder för er som inte vet hur skänkelvikning och ett bocksprång ser ut.
Kram
Vera
Ps. Det kommer ju som sagt inte bli några inlägg innan måndag så håll ut! Jag lovar att det kommer en bomb med bilder från lägret då för jag tar med kameran dit. Medan ni väntar så kan ni ju passa på att läsa riktigt gamla inlägg och fundera på hur min blogg har flrbättrats ev. försämrats sedan dess och så får ni mer än gärna skriva en kommentar om vad ni tyckte så läser jag den när jag kommer hem!

1 kommentar:

  1. Åh, vad roligt det låter med ridläger! :D Hoppas hästarna är snälla :P

    SvaraRadera