Powered By Blogger

måndag 27 juni 2011

Kaninhoppnig, någonting för Stumpan?

Det är ju nästan onaturligt!!

Hej allihopa!
Idag var jag i stallet en sväng och eftersom att det inte är några hästar där längre så hade en av dom som jobbar där inte så mycket att göra. Vi började prata om kaniner och hon berättade att hon hade tävlat med sina kaniner i kaninhoppning för länge sedan och jag blev väldigt nyfiken eftersom att jag själv har kanin. Då berättade jag för henne att jag länge har velat börja träna hoppning på allvar med Stumpan för att ev kunna tävla med henne sedan om hon tycker att det är kul och då kom hon på den strålande iden att vi skulle bygga ett kaninhinder till Stumpan! jag blev jätteglad och vi började direkt så någon gång i veckan kommer jag att komma hem med ett alldeles eget kaninhinder, och helt gratis också! Om ni vill läsa om kaninhoppning kan ni trycka här. Jag tyckte faktiskt att det var en väldigt bra hemsida och jag lärde mig mycket.
Kram
Vera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar