Powered By Blogger

torsdag 9 juni 2011

Genrep!

Hej allihopa!
Idag har vi haft genrep med kören inför imorgon och det gick jättebra. Jag spelade ju fiol ntill en av låtarna och det gick bättre än väntat så nu är jag lugn inför imorgon:). Just nu är jag hemma hos Nicki opch vi har spelat Mario Cart(Wii)och ätit glass. Snart ska jag hjälpa henne att fixa en blogg så sedan lägger jag upp en länk till den och då vore det jätteschysst om ni gick in och kommenterade och/eller blev följare.
Idag fick vi också våra omdömen för skolåret och jag blev godkänd i allt vilket jag är väldigt stolt över. Glöm inte att kommentera/skicka mejl där ni skriver svaret till tävlingen så kanske just ni blir den lyckliga vinnaren! Jag säger vem som har vunnit på söndag. Lycka till!
Kram
Vera

Ps. Imorgon ska jag ha privatlektion och det ska bli jätteroligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar