Powered By Blogger

tisdag 31 maj 2011

Tävling?

Hej igen!
Jag tänkte att ni kanske skulle vilja ha någon ny kategori här på bloggen så hur skulle det vara med en kategori för olika tävlingar? Det skulle kunna vara att ni fick skicka in fina bilder, att jag frågade frågor eller gav er kluriga saker att lösa som till exempel en suddig bild som man ska gissa vad det är för något. Ett exempel på vad man skulle kunna vinna skulle kunna vara att man vinner en länkning till sin hemsida/blogg om man nu har någon, eller om man inte har det en länkning till en hemsida eller en blogg som man själv tycker om och rekommenderar. Jag har hört att vissa har problem med att kommentera så om ni också har det men ändå vill ge förslag på tävling så får ni gärna mejla.(vera.bolmgren@yahoo.com). det kan ni naturligtvis också göra när ni väl tävlar. Jag tycker att det skulle vara roligt så jag vill gärna ha svar från er så snabbt som möjligt!
Kram
Vera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar