Powered By Blogger

onsdag 11 maj 2011

Varmt!

Hej allihopa!
Igår spelade jag ju fiol och det gick jättebra. Jag har fått ett nytt stycke inför sommaren som är väldigt fint men har många lite kluriga delar i sig. I den så spelar jag i första, andra, tredje och fjärde läget och eftersom det fjärde är nytt för mig så är det väldigt roligt. När jag kan det så ska jag lägga upp en film när jag spelar den. Om ni har några synpunkter på vad ni vill att jag ska skriva om eller vad jag ska lägga upp bilder/videor om för att göra det roligare för er att läsa så blir jag överlycklig om ni skriver en kommentar och berättar det för mig. Det är ju meningen att bloggen ska vara anpassad för er så jag vill göra allt jag kan för att ni ska tycka att det är roligt att läsa den. Om ni skulle vilja ha några nya kategorier som typ fiol, skolan,bilder mm så tar jag gärna emot sådana förslag också men då kan det dröja ett tag innan själva länk knapparna kommer för det tar ju ett tag att göra dem.
Nu på eftermiddagen har det varit 32 grader varmt i solen(om man ska lita på våran termometer)och 22 i skuggan och ni kan lita på att jag blev varm på vägen hem! Nu ska jag spela lite fiol.
Kram
Vera

2 kommentarer:

  1. Skall du spela solo den 16 maj?
    Hoppas det för vi kan inte komma den 23:e. Då är vi i Borås för att träffa morfars bröder med fruar , barn och barnbarn. Det skall bli så trevligt för det är ju inte så ofta som vi ses nu för tiden.
    Skall Nike också spela den 16:e?

    SvaraRadera
  2. Till mormor:
    Vad tråkigt att ni är borta den 23:e! Jag har inte hört något om konsert den 16:e har jag råkat skriva det någon gång eller är det någon annan som har sagt det till dig? det kan också vara så att jag trodde att jag skulle ha konsert d fast det visade sig att det var den 23:e eller något.
    Svara snart!
    Vera

    SvaraRadera