Powered By Blogger

måndag 23 maj 2011

Konsert!


Hej allihopa!
Snart ska jag gå och öva inför min konsert ikväll. Den kommer att vara i Norrmallmskyrkan kl 18.00. Jag kommer att spela kvartett med några av mina fiolkompisar och sedan ska jag också spela några låtar med min orkester. Det ska bli roligt och om någon av mina föräldrar filmar så lägger jag upp filmen här.
Förlåt för att länken i förrförra inlägget inte funkar, det måste ha hänt något men jag vet inte vad. jag får försöka ta reda på det :)!
Kram
Vera

1 kommentar:

  1. Hej!

    Jättesnygga bilder! Hur får man en sådan häst, den där haley? Jag har varit inne på det innan men inte lycats ladda upp till min blog, såklart jag ska lägga upp bild på kattungarna :),och stallvärld är allt möjligt, t.e.x som att leda och ta hand om saker i stallet förutom rida

    SvaraRadera