Powered By Blogger

torsdag 29 september 2011

Ponnyn slår till igen!

Hej allihopa!
Nu sitter jag på bussen på väg hem från ridningen. Det var verkligen en rolig lektion idag! Jag fick Daimler och som vanligt var han busig men underbar. När vi red utan stigbyglar och skulle galoppera för andra gången kände jag att det var någonting på gång och jag hade rätt. Precis när jag gjorde galoppfattningen så vips studsar han upp i ett bocksprång. Det hände inget och efter det bockade han inte en enda gång. Efter ridpasset kom mina kompisar fram till mig och sa att jag hade ridit honom jättebra och att dom var imponerade och det "made my day". Det är så otroligt kul att få beröm. För att göra dom glass tycker jag att ni ska gå in på min kompis Lovisas(och hennes kompis) blogg och när jag får redacted på vad Steffis(och några andras) blogg heater så lägger jag upp det. Gör nu både mig och dom glada och läs och kommentera lite! Ses imorgon.
Kram
Vera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar