Powered By Blogger

söndag 11 september 2011

Läxor, läxor och läxor...

Hej allihopa!
När jag kom hem från stallet så satte jag mig direkt och gjorde en massa läxor så jag har inte hunnit blogga något idag. Jag kan ju börja med att berätta om en lite otrevlig sak som hände i stallet idag. Jag skulle ta upp Petra från hagen och när vi precis hade kommit ut så var hon så ivrig att hon råkade trampa på min fot. Hon märkte tydligen inte att hon hade gjort det så hon stod kvar och jag tappade balansen och ramlade framåt som en dominobricka rakt på mage. Ingenting hände förutom att jag har fått lite ont i en av mina tår och min lilla älskling var så snäll att hon stod stilla när jag hade ramlat som om hon förstod att det skulle vara farligt för mig om hon sprang iväg.
Imorgon ska jag på fest hos min kompis som har fyllt år i somras så om jag kommer ihåg det så ska jag ta lite bilder. ha en bra kväll!
Kram
Vera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar