Powered By Blogger

måndag 19 september 2011

No projekt...

Hej allihopa!
Nu har jag suttit ett bra tag och kämpat mig igenom några sidor matte och spelat fiol. Idag berättade vår lärare att vi individuellt ska arbeta med ett No(Science)projekt som ska vara klart och inlämnat om en månad. man får välja om man vill göra det för hand eller på datorn men jag kommer välja datorn eftersom jag inte är proffs på att rita. Det är väldigt många punkter som ska vara med så jag tänkte att jag skulle checka av lite vanliga läxor så att jag kan börja med projektet så snart som möjligt. det som både blir roligt och lite nervöst är att vår lärare faktiskt kommer att sätta betyg på projekten, från E-A, bara för att vi ska få känna på det och det får ju tankarna att börja snurra lite! Hoppas att det går bra i alla fall. Nu ska jag gå och kolla om mamma behöver hjälp med maten.
Kram
Vera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar