Powered By Blogger

lördag 24 september 2011

Daimler!

Lillponnyn är hungrig efter det intensiva träningspasset!

Hej allihopa!
Idag hade jag som sagt programträning och det gick jättebra. Jag hade daimler som är väldigt pigg och busig men även om han försökte bocka några gånger så lyckades han inte. Jag red igenom programmet två gånger och andra gången kändes det superbra. Min ridlärare gav mig också lite tips om hur jag ska rida fram eftersom man inte har en ridlärare som säger exakt vad man ska göra hela tiden när man rider fram på en tävling. Lite närmare tävlingsdagen kommer jag att ha en till programridningslektion då jag får chansen att rida programmmet med Jasmin, som är den hästen som jag hoppas få tävla. Nu ska jag duscha och sedan ska jag äta en god middag med fiskgratäng och hvskräftor. Mums!
Kram
Vera

1 kommentar:

  1. Vilken fin häst! Du kämpar på du Vera :D Snart är du nog värsta proffsryttaren. Lycka till med tävlingen! Det kommer gå jättebra, gör bara ditt bästa! Jag hejar på dig! :D kram!

    Victoria

    SvaraRadera