Powered By Blogger

söndag 25 september 2011

Lite småtrött....

Hej allihopa!
Sedan jag kom hem från stallet har jag hunnit med att äta en lunch bestående av mackor, plugga lite inför "Science" provet och gjort större delen av mitt Home learning package så nu tycker jag att jag förtjänar en liten paus! I stallet hjälpte jag som vanligt till med att hämta in hästar, fodra och så borstade jag av Biggie ordentligt eftersom det hade fastnat massor av damm i hans krulliga päls. Gullet stod där och halvsov medan jag ryktade och när jag sedan gick fram till hans huvud för att mysa lite med honom så kliade han mig!(I hästarnas värld kliar hästar ofta sina kompisar så tydligen så gillar Biggie mig fast att jag inte brukar vara med honom så mycket haha). Jag kanske ska boka en privatlektion till om ca två veckor för att träna på att rida Jasmin med sporrar och för att testa hur mycket jag behöver driva för att få henne i mellentrav, mellangalopp och ökad skritt. Sedan ska jag också försöka ha en till programridnings lektion fast på Jassan lite närmare tävlingsdagen men det kommer antagligen vara ganska ont om privatlektions platser då. Nu ska jag nog ställa mig och spela lite!
Kram
Vera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar