Powered By Blogger

måndag 26 september 2011

Jaha då var det måndag igen....

Hej allihopa!
Som alltid är jag lite extra trött såhär på måndagseftermiddagen och det tror jag säkert att dom av er som går i skolan också är. Jag har ätit mellis och gjort lite läxor och om en stund ska jag släppa ut Stumpan. Idag hade vi matteprov i skolan och det kändes som att det gick bra så jag får hoppas att det syns på resultatet också!
Är det något speciellt som ni skulle vilja att jag skriver om eller tar reda på mer om och skriver om? Det kan till exempel vara något inom hästvärlden som ni undrar över eller bara något ni vill att jag ska börja skriva om för just nu har jag inte så mycket ideér och det kan ju bli lite tråkigt för er att bara läsa om vad jag har gjort i skolan varje dag eller? Ha en bra dag!
Kram
Vera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar