Powered By Blogger

tisdag 6 september 2011

Narnia time!

Hej igen!
Jag har en bok hemma med alla Narniaböckerna i som jag inte har öppnat på flera år. För några veckor sedan tänkte jag att det kunde vara mysigt att läsa lite sagor på kvällarna och nu är jag helt fast! Narniaböckerna är verkligen jättebra även om dom har funnits väldigt länge. jag rekommenderar verkligen att ni läser dom även om ni egentligen inte är i "sagoåldern" längre. Det är ju inte riktigt säkert om det är "Häxan och lejonet" eller "Min morbror trollkarlen" som man ska läsa som första bok men i min bok så kommer "Min morbror trollkarlen" först och jag tycker att det är bra att börja med den eftersom den handlar om hur Narnia uppstod. Hoppas att ni uppskattar berättelserna lika mycket som jag gör!
Kram
Vera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar