Powered By Blogger

tisdag 27 september 2011

Dumma sjukdomar!





Hej allihopa!
Idag när jag kom till fiolen så fick jag höra att min kompis har fått den här influensa/förkylingen som går runt nu. Därför fick vi spela trio istället för kvartett vilket också var kul men det är lite tråkigt att när man precis börjar komma igång så måste någon bli sjuk. Jag tycker synd om henne det är så jobbigt att vara sjuk! Om du läser det här så vill jag bara hälsa att du får krya på dig!
För övrigt har jag pluggat lite på det sista inför provet imorgon så nu tycker jag att jag är ganska väl förberedd. Jag vill verkligen få bra på det här provet för idag fick vi tillbaka matteprovet som vi gjorde igår och på grund av några slarvfel fick jag bara 76%. Jag säger inte att 76% är katastrof för alla har ju olika ambitioner men eftersom jag siktade på ca 90% så var det ganska irreterande att det var några slarvfel som var i vägen. Jag håller tummarna för Science provet i alla fall och hoppas att det går bra. Om en stund blir det Idol igen!
Kram
Vera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar