Powered By Blogger

torsdag 15 september 2011

Fresco!

Hej allihopa!
Idag red jag Fresco på lektionen vilket var väldigt roligt. Fresco är väldigt mycket humörshäst så om han är på dåligt humör så stretar han emot och vill inte alls och om han är på bra humör är han helt underbar. Idag var han på väldigt bra humör så de räckte med att jag petade pyttelite med skänkeln för att han skulle börja trava, och bara lite mer för att han skulle börja galoppera. Han gick i en fin form och han gick till och med på tygeln emmellanåt. dessutom gick han klockrent i skänkelvikningen. jag kan säga att den lektionen verkligen made my day. Om en stund ska jag kolla på basket med pappa på tv och innan dess ska jag spela så jag måste gå nu! Ha en mysig kväll.
Kram
Vera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar