Powered By Blogger

onsdag 7 september 2011

Lite trött....

Hej allihopa!
Är lite trött just nu eftersom jag har suttit med matteboken framför mig i över en timme nu men här kommer i alla fall lite info om dagen. I skolan hade vi bla gympa och data. På gympan spelade vi fotboll(jag lyckades faktiskt göra mål!)och på datan höll vi på med våra Powerpoint presentationer om hur man bygger hus mm. Imorgon blir det stallet och ridning vilket jag verkligen ser fram emot men eftersom det alltid blir så himla kort om tid när jag ska dit så kommer jag alltid precis när dom börjar ropa upp alla vilket är lite jobbigt eftersom jag måste byta om och så men jag antar att det blir bättre längre in på terminen när jag har hittat någon form av rutin för att hinna. Ikväll blir det renskavsgryta med kantareller till middag(mums) och senare blir det True Talent, jättebra program enligt mig. Hoppas att ni också får en bra kväll, jag uppdaterar nog mer lite senare.
Kram
Vera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar