Powered By Blogger

onsdag 28 september 2011

3 timmar....

Hej allihopa!
Nu har jag suttit i tre timmar och gjort läxor. Jag vet att jag skriver mycket om just läxor och prov men jag vill att ni ska veta varför uppdateringen inte är så bra just nu. Idag hade vi ju det där"stora" Science provet som jag har pluggat så mycket inför och där blev jag faktiskt lite besviken. Här hade jag suttit och proppat min skalle full med en massa växter och djur och en massa annat och så får vi ett papper som inte alls liknar ett prov, utan något som vi skulle kunna ha gjort som vilken arbetsuppgift som helst, och frågorna var på saker som jag kunde redan innan jag började plugga. Såklart är det bättre att plugga för mycket än för lite men jag hade verkligen sett fram emot att få lite revansch från matteprovet och det får jag ju inte nu även om jag har fått alla rätt! Vår lärare sa att provet var enkelt för att han ville att vi skulle få visa mer avancerade kunskaper på projektet vilket är bra men ändå. Nu siktar jag på att göra det här projektet riktigt, riktigt bra så jag började för en stund sedan, och såklart krånglar datorn. Suck! Eller det är inte datorn som krånglar utan jag som inte fattar men det är lite irreterande för när jag skulle göra en Innehållsförteckning så kunde jag inte göra något mellanrum mellan titeln och sidnumret. Skumt? Nu ska jag i alla fall snart äta middag så vi får se om ja skriver något mer idag men annars ses vi imorgon!
Kram
Vera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar