Powered By Blogger

onsdag 26 oktober 2011

Petra!


Hej!
För att få lite variation på inläggen tänkte jag starta en kategori som heter "Presentation av ridskolehästarna". Där kommer jag att presentera alla ridskolehästar med födelsedatum, bild och annat som kan vara kul att veta. Vi börjar så klart med min älskling!
Ras: Kallblod, blandras vet inte exakt vilka raser.
Import: England
Födelseår: År 2000
Färg: Svart/svartbrun
Typ av häst: Petra är ganska kraftigt byggd, lagom pigg och går fint i både dressyr och hoppning men dressyr är hennes specialitet. Hon har ett lugnt och mysigt temperament men kan vara ganska sur mot andra hästar ibland.
Hoppas att ni gillar den hör nya kategorin. Jag kommer nog skriva om en ny höst några gånger i veckan men om ni vill att jag skriver oftare/mer sällan så är det bara att säga till.
Kram
Vera
Ps. Imorgon är det ridning!! Som vanligt får ni en lååååång uppdatering när jag är på väg hem/hemma haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar