Powered By Blogger

torsdag 13 oktober 2011

Ibland går det inte så bra....

Hej allihopa!
Idag gick det inte så bra för mig på ridningen. Jag hade Madonna som är en stor häst som jag inte brukar rida så ofta och hon kan vara lite seg. Hon tar väldigt stora travsteg så när vi skulle galoppera utan stigbyglar och hon bara travade snabbare trots mina överdrivna hjälper så tappade jag balansen lite och då blev det svårt att sitta ner i sadeln ordentligt. Man får tåla att det inte går så bra alla gånger och jag tycker ändå att jag gjorde så gott jag kunde. Det är inte så lätt att sitta på en så bred häst när man har så korta ben som jag. Idag skulle KM lapparna komma upp också men eftersom jag var tvungen att åka så bad jag en kompis att skriva upp mig på:
1. Jasmin
2. Daimler
3. Walther
Hoppas jag får Jasmin men annars går någon av dom andra bra också. Ha en trevlig kväll!
Kram
Vera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar