Powered By Blogger

torsdag 20 oktober 2011

Daimler!

Hej allihopa!
Idag red jag Daimler och det gick jättebra. När vi travade var han onormalt pigg och jag förberedde mig på många bockningar i galoppen men när jag gjorde galoppskänkeln så började han snällt galoppera rikigt fin i en fin form! Det gick även bra i skänkelvikningarna och jag fick till och med beröm av Tessan om formen vilket inte är vanligt. Nu är det bara ca två veckor kvar till KM och jag börjar känna mig nervös. Jag har också bokat privatlektion på höstlovet för att rida igenom programmet på Petra. Hon kan ju vara lie svår eftersom hon blir stressad av att vara själv så jag behöver verkligen den här lektionen för att veta hur jag ska hantera det. Om jag klarar det tror jag att det kan gå riktigt bra eftersom jag gillar Petra så mycket oh litar på henne när jag rider. Jag får helt enkelt hoppas på det bästa!
Kram
Vera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar