Powered By Blogger

måndag 3 oktober 2011

Det börjar närma sig...

Hej allihopa!
Nu börjar det närma sig till blåbärshoppningen och dressyrtävlingen. Blåbärshoppningen är på söndag och dressyren om en månad. Imorgon eller i övermorgon kommer lapparna om vilken häst man har fått på blåbärshoppningen antagligen upp så jag har bett några kompisar kolla vem jag har fått. På dressyren har jag bestämt mig för att jag ska skriva upp mig på jasmin som första val och Daimler som andra för det är ganska många som vill ha jasmin och nästan ingen som vill ha Daimler och det har gått så bra med honom på senaste tiden. Nu måste jag masa mig iväg till skolan!
Kram
Vera

2 kommentarer:

  1. Men gud va roligt! Hoppas det kommer att gå bra :D

    Kram //Julie

    SvaraRadera
  2. Ja gör det. Det är super kuul!! Går på 5an

    SvaraRadera