Powered By Blogger

fredag 21 oktober 2011

Aaaaahhhh!

Min favorit hoppbild(har lagt upp den förut).

Tja!
Nu när det bara är två veckor kvar(har nämnt det förut jag vet)till tävlingen börjar nerverna göra sig påminda. Kommer Petra springa iväg? Kommer halten på Jasmin bli ett fiasko? Tänk om jag vägrar ut mig på hoppningen? Det är sådana tankar som snurrar runt i mitt huvud just nu. Samtidigt ska det ju bli jättekul också. bara att få borsta hästen tills den glänser, dela upp manen inför morgondagens knoppning och smörja sadel och träns till perfektion är saker som inger en viss känsla och det är det som är så roligt. Är det någon som läser min blogg som har tävlat och som har några tips om att hantera tävlingsnerver? För det är ju inte så bra att vara spänd och nervös när man rider eftersom hästen blir så påverkad av det. Ha nu en riktigt mysig fredagskväll!
Kram
Vera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar