Powered By Blogger

söndag 16 oktober 2011

Övning ger färdighet!

Hej allihopa!
Idag skrev jag upp mig på Petra i dressyr så jag kommer tävla två hästar i samma klass vilket ska bli jättekul men ganska stressigt. Jag kommer antagligen ha en privatlektion på lördag eller söndag med programridning på Petra eftersom hon är den enda av dom jag har skrivit upp mi på som första val som jag inte har ridit programmet på. Det kommer antagligen inte bli lätt då hon inte gillar att vara själv I ridhuset(inte så konstigt)och höll på att bocka av mig en gång förra året men jag har utvecklats så mycket sedan dess att jag tror att jag kommer klara av det. Nu ska jag snart gå av bussen så jag måste sluta skriva!
Kram
Vera
Ps. Jag tränade på att göra knoppar på Petra idag. Inte lätt kan jag säga men övning ger färdighet!

1 kommentar: