Powered By Blogger

lördag 1 oktober 2011

På väg hem från........

Stallet! Idag har jag hunnit med att leda 4 lektioner, borsta lite på sötisen och boka en privatlektion till på fredag när jag är ledig. Tyvärr var det lite ont om tider och eftersom jag måste rida inne när jag tränar program så fick det bli 7.45-8.30 men tydligen brukar gruppen som rider 8.30 inte börja förrens 8.45 så vi kanske kan börja en kvart senare men vi får se. Jag har i alla fall inga problem med att gå upp tidigt när jag ska rida och har en lång helg framför mig så ska nog gå bra. Ikväll ska min lillasyster ha pyjamasparty och jag ska vara lekansvarig så vi får se om jag hinner uppdatera. I så fall blir det på kvällen när dom har gått och lagt sig så ni får stå ut. Ha en bra dag!
Kram
Vera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar