Powered By Blogger

tisdag 26 april 2011

Mycket att berätta!

Hej allihopa!
Förlåt för dålig uppdatering men jag har inte haft tillgång till internet på några dagar men nu har jag i alla fall mycket att berätta! På påsklovet har jag ju varit i stallet nästan varje dag och igår och i förrgår var det påsktävlingar. Jag kollade såklart och det var väldigt roligt. Flera av mina kompisar tävlade både i dressyr och hoppning så nu har jag bestämt mig för att nästa gång det kommer en tävling med enkla klasser så ska jag vara med. jag kommer säkert att vara hur nervös som helst men eftersom det kommer att vara första gången så ska jag göra det för att det är kul och inte så mycket för att vinna. Det kanske blir en tävling på vår nationaldag den sjätte juni som jag kan vara med på men det får jag berätta mer om när det närmar sig. I lördags så skulle vi hoppa i min grupp och jag fick Petra. jag blev självklart väldigt glad över att få henne men också lite nervös för några av mina kompisar hade sagt att hon blev väldigt snabb när man hoppade. Det gick faktiskt jättebra och hon drog inte ens när vi hoppade en liten bana med ett lite högre hinder i galopp! Jag tänker definitivt ta henne nästa gång vi ska hoppa om jag får chansen.
Kram
Vera

2 kommentarer:

  1. Hej på dig!

    Det var synd att vi inte fick träffa dig i förrgår när vi åkte förbi, men jag förstår att du helst av allt är i stallet numera. Det låter kul och du verkar ju ha gått framåt väldigt mycket. Du är väl försiktig och inte alltför djärv.

    Vi ses på torsdag. Det skall bli jättetrevligt.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Till mormor:
    Det är sant att jag spenderar mycket av min lediga tid i stallet men jag blev faktiskt ganska besviken när jag kom hem och insåg att du just varit där och jag inte hann träffa dig. Jag tycker också att det ska bli jättekul på torsdag och jag kan säga att vi har några bra presenter till dig så nu får du något att längta till!
    Kram
    Vera

    SvaraRadera