Powered By Blogger

onsdag 13 april 2011

Kvartett!

Hej allihopa!
I går så spelade jag både i kvartett och privatlektion och det gick jättebra. Det är så härligt när man känner att alla gör sitt bästa och det verkligen blir musik! Vi fick spela upp för en av kvartettmedlemmarnas pappa och han tyckte också att det lärt jättebra. På min egna lektion så övade vi på mitt solo som jag troligen ska spela upp på avslutningen(tror att den är 15 maj)och det ser jag ju självklart mycket fram emot.
Nu håller pappa på att laga mat. Vi ska äta tomatsås med en sorts köttbullar med parmesan, vitlök och basilika i med pasta till och det verkar väldigt gott och det är ju alltid kul att prova något nytt. Om jag tycker att det är gott så ska jag be pappa att få receptet så kan jag lägga upp det här på bloggen så kan ni prova det själva!
Kram
Vera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar