Powered By Blogger

måndag 11 april 2011

Fullt upp...

Hej allihopa!
Idag har jag haft ganska fullt upp med läxor och spelning mm för i vanliga fall har vi alltid historieläxa från svenskan att plugga på varje vecka men nu har vi haft en paus. Så igår kom jag på att vi skulle ha läxförhör på det imorgon(tisdag)och fick plugga hela eftermiddagen idag. Som tur är så var det en väldigt kort läxa, bara ett uppslag, jämfört med de 6-8 sidor vi har i vanliga fall och dessutom så var det ett ämne som jag redan har vetat ganska mycket om sedan innan(Stockholms blodbad). Sedan fick jag också veta att vi ska åka till Småland veckan efter påsklovet för att min farfar fyller år och det ska bli jättekul. Nu gäller det bara att komma på vad jag ska ge honom i present men det kan jag ju tyvärr inte skriva om för jag vet att min farfar brukar läsa min blogg ganska ofta ;). Nu ska jag äta rabarberpaj så jg kan inte skriva mer.
Ha det bra!
Vera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar