Powered By Blogger

tisdag 26 april 2011

Första dagen efter lovet...



Hej allihopa!
Nu är den sista dagen efter lovet snart avklarad och det har som alltid varit lite jobbigt att komma in i vardagen som medför att man måste gå upp klockan sju, sätta sig i den proppfulla bussen klockan åtta och sedan efter skolan ägna dagen åt läxor och annat som måste göras, men på ett sätt är det skönt också. Dessutom verkar det ju som att sommaren har kommit väldigt tidigt i år eftersom att det har varit 20-25 grader på eftermiddagarna på sistone och det är väldigt skönt måste jag säga. Bara en sådan sak som att gå på vanlig, hård asfalt igen och inte behöva vara rädd för att snubbla hela tiden känns som en befrielse! Och såklart att kunna gå runt i princip hela tiden i bara tröja. Så jag säger bara, var ute och njut av värmen när ni kan för det tänker jag göra. I stallet t ex spenderar jag mer tid på gungorna när jag inte sköter eller rider, än jag någonsin gjort förut!
Kram
Vera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar