Powered By Blogger

fredag 18 juni 2010

Vilken färg?

Hej allihopa!
Jag har precis märkt att man kan skriva med olika färger när man skriver sina inlägg. Kul va? Nu undrar jag vilken färg ni skulle vilja att jag använder i de flesta inläggen framöver? Ni kommer säkert att komma med jätte många bra förslag och sedan väljer jag den färgen som får flest röster. Ni får bara rösta på grundfärgerna: Blå, grön, gul, röd, lila. När ni sedan har röstat fram en färg så får ni bestämma om det ska vara ljus eller mörk.
Ses!

5 kommentarer:

  1. Hej Vera!
    Jag tycker att du ska skriva med lila.

    Med den lila du skrev i det här inlägget.

    Va kul att man kan skriva med olika färger!
    Med dock så tycker jag att gul är lite svårt att läsa det blir så ljust.

    Kolla gärna in på min blogg. Där har jag gjort ett inlägg med bilder på vårt domino!

    SvaraRadera
  2. Jag är lite svag för det blå eller det lila. Håller med Eiluuj att gult är svårläst.

    SvaraRadera
  3. Jag tycker att det lila är snyggt! Den gula är (precis som loja och Eiluuj sa) att den gula är lite svag/svårläst

    SvaraRadera
  4. Jag tycker mörkblått. Så kan man ta lite rubriker i rött.

    SvaraRadera
  5. jag tycker att röt är snyggt!!!
    Hugo.

    SvaraRadera