Powered By Blogger

tisdag 8 juni 2010

Mormor är bäst!

Hej allihopa!
Just nu är min mormor hemma hos mig. Hon hämtade mig från skolan och senare i kväll ska hon följa med oss och äta middag på ett ställe som heter Bucco Nero. Jag vet inte på vilken gata den ligger men om man går till Konsum på Odengatan och sedan svänger vänster och går rakt fram så kommer man dit. Resturangen ligger under jorden och förra gången jag var där var det på första dagen som de hade öppet och då fick mamma och jag vänta i nästan 2 timmar innan vi fick maten! Jag hoppas att det inte blir så i dag men jag tror inte att det blir det.
Ses!

2 kommentarer:

  1. Tack för senast! Vi behövde inte vänta och det var jättegott.
    Mormor

    SvaraRadera
  2. Men Vera, det måste du ha drömt. Det var lite osigt, dock. Det var det inte häromdagen.

    M

    SvaraRadera