Powered By Blogger

tisdag 29 juni 2010

Jag har galopperat!!!

Hej allihopa!
Idag på ridlägret så fick vi göra en superrolig sak. Vi fick galoppera! Det var så härligt att det inte är klokt och hästarna blev så glada att de sprang så att det rök! Jag längtar jättemycket till imorgon när jag får galoppera mer och för hoppningsvis lite längre.(Vi fick bara galoppera en långsida idag.)Jag skriver mer om lägret imorgon!
Ses!
Hästen jag red: På morgonen:Ermei(uttalas ärmäj) Jag tappade ena stigbygeln när vi galopperade, han var så glad över att äntligen få galoppera!På eftermiddagen: Mindalka-barbacka. Det var jättekul att galoppera barbacka!

3 kommentarer:

  1. Tur att det inte är jag. Det låter farligt ;-)

    M

    SvaraRadera
  2. Hej Vera!
    Det är inte bara Annie som läser din blogg utan även hennes mamma. Vad duktig du är på att skriva och lägga in fina bilder! Det låter också jättekul att vara på ridläger.
    Hälsningar Lena

    SvaraRadera